Публікації

Ще 3 факти про GDPR, які ви маєте знати

Ще 3 факти про GDPR, які ви маєте знати


10 лип. 2018

Чи варто наймати працівника із захисту даних, чи можуть виникнути проблеми з міжнародними переказами і є хоч якась користь для вашого бізнесу від GDPR?

Що таке комплаенс-ризики та як ними управляти

Що таке комплаенс-ризики та як ними управляти


6 лип. 2018

Будь-яка компанія схильна до комплаенс-ризиків. Потрібно зрозуміти, де ваша зона ризику та вжити всі необхідні заходи для запобігання порушень.

5 правил тайм-менеджменту для генерального директора

5 правил тайм-менеджменту для генерального директора


29 черв. 2018

Час – найцінніший запас, якого зазвичай не вистачає директорам. Як правильно управляти цим ресурсом і стати успішним CEO?

Сонячне майбутнє: новації, що ведуть до успіху

Сонячне майбутнє: новації, що ведуть до успіху


27 черв. 2018

Збільшення потужностей обладнання та поява досконаліших технологій виробництва разом із цифровізацією галузі роблять сонячний енергоринок ще більш привабливим для масштабних інвестицій.

6 головних трендів ринку сонячної енергетики до 2022 року

6 головних трендів ринку сонячної енергетики до 2022 року


25 черв. 2018

Розвиток розподіленої генерації електроенергії, управління попитом, протекціонізм місцевих виробників та інші важливі тенденції сонячної енергетики найближчих років.

Baker Tilly випустила першу брошуру з циклу "Сталий розвиток"


21 черв. 2018

Навички презентації, якими повинен володіти кожен бізнесмен

Навички презентації, якими повинен володіти кожен бізнесмен


20 черв. 2018

Всі, хто мають справи з бізнесом, стикалися із необхідністю презентувати новий продукт, послугу або ідею чи пропозицію. Якісна презентація — це складна задача, але її можна полегшити за допомогою декількох прийомів.

5 правил формування корпоративної культури віддалених команд

5 правил формування корпоративної культури віддалених команд


19 черв. 2018

Зростання числа співробітників, які працюють віддалено, змінює звичні моделі управління персоналом. Але корпоративні цінності залишаються запорукою довготривалого успіху бізнесу.

Як утримати співробітників влітку

Як утримати співробітників влітку


18 черв. 2018

Літо — складна пора для компаній. Багато людей між сірими робочими буднями та яскравим відпочинком обирають друге. Як не втратити половину штату та збільшити лояльність людей до фірми?

4 способи збільшити продажі в B2B

4 способи збільшити продажі в B2B


15 черв. 2018

Навіщо створювати відеоконтент, автоматизувати маркетинг і дізнаватись у бізнес-клієнтів, чи задоволені вони роботою з вами.

Страхові компанії у зоні ризику — цифрові технології змінюють ринок страхування

Страхові компанії у зоні ризику — цифрові технології змінюють ринок страхування


12 черв. 2018

Як страховим компаніям не втратити клієнтів та прибуток в епоху цифрових екосистем

Як підвищити лояльність клієнтів до компанії?

Як підвищити лояльність клієнтів до компанії?


8 черв. 2018

Три кроки до створення клієнтської спільноти



« назад