19 квітня в рамках SUP DAY FORUM відбулась дискусія «Від чого насправді залежить вартість бізнесу: Репутація. Прозорість. Чесність», спікером у якій виступив керуючий партнер компанії Baker Tilly Олександр Почкун. На заході учасники ділились своїм досвідом ведення бізнесу в непрості часи та обговорювали переваги, що їх надає наявність позитивної ділової репутації.
В своєму виступі пан Олександр відзначив значний вплив світової інтеграції на вітчизняний бізнес. Адже зарубіжні партнери сповідують зовсім інші цінності ведення бізнесу. Зокрема, придивляючись до нового контрагента, ними оцінюється не тільки якість чи інші фізичні характеристики продукту. Іншими словами, сьогодні виробляти просто добрий продукт замало. Не менш важливим є репутація потенційного бізнес-партнера: хто цей продукт виробляє, наскільки виробництво є безпечним для оточуючого середовища, наскільки дотримується гендерний баланс та інші фактори оцінює західний бізнес. Дані параметри, можливо, не відчуваються безпосередньо споживачем, але вони є надважливими критеріями у діловому світі.
При цьому Олександр Почкун зауважив, що нічого надзвичайного, по суті, не вимагається. Насправді мова йде про прості людські цінності, які прищеплюють з дитинства. Тому саме ці цінності, якими керуються у повсякденному житті, є основою ведення бізнеса з високою репутаційною вартістю. Отже, якщо людина має певну систему цінностей, то вона поширюються на всі сфери. Як правило, підкреслив спікер, чесність та прозорість йде на користь бізнесу.
«Особисто я вірю в це і намагаюсь будувати свій бізнес саме так.  Ми є звичайна невелика українська компанія, заснована українцями і ніякого «буржуазного нальоту» в нас немає. Все, що ми маємо сьогодні, це тільки завдяки людським цінностям нашої команди. Ми самі створюємо цю атмосферу» – зазначив Олександ Почкун.
Говорячи про тенденцію до поступового збільшення кількості прозорих компаній в Україні, пан Олександр назвав цей тренд закономірним. Значною мірою цей вибір обумовлюють євроінтеграційні прагнення як бізнесу, так і особисто самих бізнесменів. У розвинених країнах ніхто не матиме справ із грошима, походження яких не підтверджено. Незалежно від того чи хочете ви придбати виробничі потужності, чи оплатити навчання власної дитини.
На думку пана Почкуна, не варто апелювати до певної недосконалості нашої країни, а слід починати з себе, зі свого бізнесу. Адже репутація країни це, перш за все, сукупність репутацій кожного її представника. Світовий імідж України напряму залежить від того, якими ми є громадянами та бізнес-партнерами. 
Перший крок є надважливим у будь-якій справі. І навіть у такому болючому питанні, як корупція, вирішальним є те, хто першим поступиться цінностями. На переконання Олександра Почкуна, корупція починається з непрозорості. В свою чергу, сумлінне виконання бізнесом своєї частини зобов’язань дає право, принаймні моральне, вимагати виконання того самого від партнерів. 
«Репутаційний актив компанії Baker Tilly сформовано завдяки дотриманню нами так званого «золотого правила»: усе що ми робимо для наших клієнтів ми робимо так, якби робили це для себе, з усією сумлінністю. Ми робимо лише те, у що віримо і що вважаємо добрим. Ми сплачуємо податки та працюємо на умовах прозорості. І саме ця наша репутація дає нам сьогодні можливість розвиватися та взаємодіяти з більш глобальними партнерами на рівних»– резюмував свій виступ Олександр Почкун. 
Довідково: компанія Baker Tilly входить до топ-5 кращих компанiй України в сфері аудиту, податкового та бухгалтерського обліку серед 500 найбільших компаній ринку послуг.