Baker Tilly робить свій вклад у пошук «Земельної відповіді»

15 черв. 2017

13 червня в Українському інституті майбутнього оголосили про старт смарт-арт-медіа проекту «Земельна відповідь», головна мета якого сформувати сценарії розвитку агросектора в контексті запуску ринку землі. 

BakerTilly, виступивши одним із фундаторів проекту, приєдналась до прагнень розібратися у міфах та суперечках навколо земельного питання, аби знайти нарешті земельну відповідь України.

«Відкриття ринку землі – це те, що трапляється з країною раз на сто років. Що ми бачимо? Навколо теми ринку землі багато популізму, тривог, хаос з думок і розмов. Ми вирішили ініціювати якісний, структурний діалог на таку важливу тему. Діалог потрібен для того, щоб розібратися в тому «відкривати ринок землі і якщо відкривати, то як». І цей діалог ми організовуємо на користь всього аграрного сектора», – так пояснила мотивацію організаторів проекту його керівник Тетяна Жданова. 

Проект «Земельна відповідь» включає три складові: «смарт», «арт» і «медіа».

«Смарт» – проведення форсайт-дослідження за участю представників аграрного бізнесу, фермерів, пайовиків, економістів, політиків, юристів, аудиторів, банкірів, екологів і кліматологів.

«Арт» – участь українських художників із актуальним мисленням та практикою; вони візьмуть участь у форсайті та створять художні об’єкти-висловлювання на тему «Земля як суб’єкт», ввівши таким чином нову роль – землю – у суспільний діалог.

«Медіа» – супровід проекту на різних інформаційних майданчиках, що охоплюють аудиторію від пайовиків, власників агрохолдингов до представників міжнародних донорських організацій та Світового банку.

В ході пресс-анонсу фундатори проекту та представники його робочої групи також розповіли про найближчі заходи та поділились власними мотивами участі в пошуку земельної відповіді. 

«Компанія BakerTilly підтримує інноваційні та екологічні проекти, тому ми радо відповіли на запрошення взяти участь. Даний проект, перш за все, близький нам за цінностями. Також, оскільки в такому глобальному питанні не може бути «єдиної таблетки», в даному проекті нам імпонує задекларована комплексність підходів та очікуваний у результаті сценарний звіт щодо подальшого розвитку аграрної сфери. Впевнені, інноваційність формату форсайту забезпечить якісне підґрунтя для формування відповідних сценаріїв. Як аудитори та консультанти ми дуже цінуємо можливість отримання якісної інформації, адже вона є фундаментом для прийняття правильних рішень. А правильні рішення, як відомо, є запорукою досягнення поставлених цілей» – відзначила консультант департаменту податків та права BakerTilly Олена Каскіна, мотивуючи участь компанії в проекті.     

Інформаційна довідка:

“Земельна відповідь” – проект не за і не проти відкриття ринку.

Це проект “тих, хто хоче розібратися в земельному питанні” і для тих, хто хоче розібратися в «Земельному питанні» – а саме «чи потрібно відкривати ринок землі, і якщо так – то що чекає екосистему ринку в залежності від умов відкриття?». Ми не агітуємо, не сперечаємося, нічого не захищаємо – ми організовуємо діалог і інформаційний простір, структуруємо хаотичну інформацію, відокремлюємо емоції від фактів, розбираємося і пропонуємо не єдине вірне рішення, а карту рішень – сценарне поле. Яке комунікуємо за допомогою медіа-партнерів.


 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад