Яких співробітників наймає Facebook і чому

22 черв. 2017

Рекрутери Facebook хочуть почути розповідь про ваш найкращий робочий день, навіть якщо він був зовсім нетиповим.

Ще в 2008 всіх працівників компанії Facebook, які переважно знаходилися в місті Плато-Альто,  можна було розмістити в одному кінотеатрі. Нині ж, 9 років потому, для всіх працівників компанії необхідний стадіон. Компанія виросла приблизно в 35 разів. До 17 000 людей в понад 50 офісах в 30 країнах. Компанія зараз наймає фахівців, про яких навіть не думала на старті. Процес найму розвивався разом з компанією. Зараз існує три ключові риси, які рекрутери хочуть бачити в кандидатах, при цьому неважлива ні посада, ні команда, ні країна перебування.  

1. Сильні сторони (вміння розвивати та застосовувати)

Нехай це звучить дуже шаблонно і очікувано, але на практиці це не так. Мало компаній насправді працюють над тим, щоб виявити таланти та вміння кандидата та успішно зіставити це з вимогами вакансії.  Зазвичай, рекрутери вважають, що заслуги на попередньому робочому місці не є запорукою продуктивної роботи на вакансії, тому вони надають перевагу наймати потенціал. Але інколи, попередній досвід виглядає багатообіцяючим і перспективним для команди. 

В обох випадках рекрутеру важливо зосередитися саме на сильних сторонах. Люди, які розвивають власні таланти значно краще виконують свою роботу та більш зацікавлені в її виконанні, ніж працівники, які машинально виконують власні функції, а не відштовхуються від своїх сильних сторін.Тому, коли ставиться питання, про те, чим ви займалися в свій найкращий день роботи на попередньому місці, інтерв’юер хоче почути про день, коли ви були такі поглинені та зацікавлені роботою, що втрачали лік часу. І мета компанії — не вичавити з вас всі соки, а дати можливість займатися дійсно тим, що приносить вам задоволення.

2. Навички самовдосконалення

Розвинені люди мають свіжий погляд на світ. Вони бачать речі, які і так непогані, але можуть бути кращими і фокусуються на їх вдосконаленні. Тож, наприклад, засновник та виконавчий директор компанії Facebook Марк Цукерберг досі займається кодингом. Минулого року він власноруч розробив систему штучного інтелекту для власного будинку. Тому і кандидатів компанія шукає з бажанням постійного самовдосконалення і неважливо, чи вони цікавляться керівничою посадою чи стажуванням.

Менеджери з найму, які співпрацюють в з університетами, що наймають сотні інтернів в компанію Facebook, звертають увагу на багаж знань та досвіду, який вказує на активність кандидата. Участь у заходах, волонтерство, громадська робота  — це все вказує на те, що аплікант розвивається та ділиться власними знаннями.

Якщо вам вдасться показати рекрутерам з  Facebook що ви зможете привнести щось нове в роботу команди або навчити людей новим інструментам, це ставить вас на сходинку вище порівняно з іншими кандидатами.

3. Вміння вчитися на помилках

Технології завтрашнього дня залежать від уяви людей, яких компанії-гіганти наймають сьогодні. Тому для прогресу важлива справжня інтелектуальна зацікавленість, а не просто високі бали. Такий вид навчання передбачає ризики і розраховує на моральну стійкість кандидата.

Інші компанії  практикують пошук людей з постійним потоком успіхів, щоб мати можливість вихвалятися кривою навчальних досягнень. Після першої спроби зробити щось дуже-дуже складне можливий провал, після другої, і навіть третьої, ніхто не застрахований від промахів — чого ви навчились? Ви ніколи не зможете передбачити та працювати з новітніми платформами, пристроями або ж використовувати штучний інтелект та пристрої віртуальної реальності без глибокої і серйозної любові до навчання, не кажучи вже про стійкість та наполегливість, відсутність страху спотикнутися на цьому шляху.

В зв’язку з цим, якщо у вас запланована співбесіда для роботи в Facebook, не соромтеся говорити про помилки, які ви зробили в пошуках великих ідей – роботодавці хочуть знати про ваші виклики і перемоги. Якщо ви займаєтесь самовдосконаленням і використовуєте набутий досвід, спробуйте описати свої сильні сторони. І впершу чергу висловіть власну думку: чим ви справді корисні, що ви намагалися зробити і що ви дізналися з досвіду,  незалежно від того, яким він був.   

Компанія Baker Tilly прагне наймати цікавих та талановитих людей. Ми зможемо запропонувати вам роботу, яка не тільки буде цікава для професійного росту, але і допоможе отримати необхідні знання, щоб виконувати складні та цікаві задачі. Більше про кар’єру у Baker Tilly читайте за посиланням. 



 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад