Що потрібно зробити бізнесу для залучення інвестицій від мілленіалів

21 серп. 2017

Сьогодні мілленіали вже диктують бізнесу свої умови – на їхні смаки орієнтуються виробники, оскільки саме вони зараз стали головними споживачами. Однак невдовзі їхній вплив стане прямим, а не опосередкованим, адже вони перейдуть із статусу споживачів у розряд інвесторів. Тому якщо ви не хочете залишитися без фінансування, вам необхідно вже зараз починати враховувати смаки мілленіалів.


міленіали

Хто ці люди і чого вони хочуть

Мілленіали (або "покоління Y") – це люди віком від 19-ти до 35-ти років. Не плутайте їх із "поколінням Z" – тими, хто молодше 19-ти років. Разом вони – одне з найбільших поколінь за чисельністю. Сьогодні 50% населення у світі молодше 30 років. З кожним роком їхній вік та статки зростають. Скоро саме вони стануть вашими інвесторами.


Вони вкладатимуть свої накопичення в проекти, які відповідають їхнім цінностям: піклуванню про навколишнє середовище та стурбованості змінами клімату. Це означає, що при інвестуванні мілленіали надаватимуть перевагу «чистій» енергетиці та екобезпечним проектам, що враховують довгострокові перспективи.


Як привернути інвестиції від мілленіалів

В останні роки поведінка мілленіалів вивчалася у багатьох дослідженнях. І не дарма – цінності саме цього покоління поступово стають новими суспільними нормами. Відповідно, бізнесу для виживання і росту також треба пристосовуватися до них.


Нижче ми приводимо список норм, яким у майбутньому має відповідати бізнес, якщо він хоче привернути увагу мілленіалів.  

Розрахунок на довготривалу перспективу


Мілленіали - найбільш свідоме покоління з точки зору турботи про майбутнє. Вони готові платити більше за продукти та послуги, дружні до навколишнього середовища та за ті, що піклуються про майбутнє людства. В інвестуванні увага мілленіаллів зосереджена на компаніях, які відповідають екологічним, соціальним та управлінським стандартам.


Чиста енергія


Мілленіали турбуються про майбутнє навколишнього середовища і відчувають відповідальність за це. З цього погляду, викиди вуглекислого газу є ключовою проблемою. Саме тому мілленіали підтримують чисті технології, наприклад, відновлювану енергію, електричні транспортні засоби та розумні будівлі – словом, усе розраховане на енергоефективність.


Інвестиції у зміни


Мілленіали готові підтримувати підприємства, які генерують позитивні соціальні та/або екологічні зміни.  Незалежно від того, буде це підтримка благодійності чи власні проекти.

Безпосередній досвід


Мілленіали виховані в епоху технічних досягненнь. Вони мають миттєвий доступ до інформації та завжди онлайн. Це дає їм можливість змінювати та впливати на світ. Тому фокус їхніх інвестицій — технологічні компанії.


Розваги, здоров'я та дозвілля за розумну ціну


Мілленіали чутливі до цін, оскільки більшість випускників закінчили ВНЗ в момент фінансової кризи. Їм подобається витрачати свої гроші на речі та події, які об’єднують їх з друзями. Крім того, мілленіали прискіпливо ставляться до свого здоров’я – фізичні вправи та слідкування за самопочуттям займають в їхньому житті особливе місце.     


Житло мілленіалів


Мілленіали потребують інших помешкань. Найкраще їхні потреби та цінності відображають студії у смарт-квартирах – індивідуальне невелике житло, продумане до дрібниць.


Таким чином, щоб ваш бізнес продовжував розвиватися в епоху правління мілленіалів, він має піклуватися про людей, Землю та їхнє майбутнє. Тоді він не просто приверне їх увагу, а й гроші. В іншому випадку ваша компанія ризикує збанкрутіти.



 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад