Danken
3-го жовтня компанія BakerTilly за підтримкою компанії Syngenta  провела другу зустріч ВО-клубу, на якій учасники розповіли про ситуацію на ринку ВО-соняшника та ВО-олії, їх переваги для споживачів та представників галузі, а також презентували свій досвід роботи на цьому ринку.

Сергій Тимошенко, керівник напрямку насіння компанії Syngenta в Україні, розповів про тенденції світового ринку ВО-соняшника та ВО-олії. Він зазначив, що сьогодні на багатьох ринках є попит саме на високоолеїнову олію, оскільки вона довше зберігається, витримує більшу кількість смажень у фритюрі та позитивно впливає на здоров’я завдяки високому вмісту незамінної олеїнової кислоти. Однак ринок нестабільний: виробники часто сіють замало, що призводить до дефіциту та високої премії, після чого сіють забагато, спричиняючи надлишок виробництва та падіння премії. Саме через це Сергій Тимошенко звернув особливу увагу учасників на меті ВО-Клубу – досягненні прозорості: виробники мають знати, яка буде премія, а переробники повинні розраховувати на певний рівень виробництва.

Луіс Карлос Алонсо, глобальний менеджер з розвитку олійних культур компанії Syngenta, доповів про переваги ВО-олії з точки зору здоров’я. Він пояснив, що сьогодні дуже багато людей по всьому світу страждають від шкірних захворювань та діабету. 


ВО-встреча


Одна з головних причин – завелике вживання насичених жирів, що містяться в пальмовій олії, та недостатнє споживання олеїнової та лінолевої кислот. Остання надзвичайно важлива для нашого організму – з неї складається наша шкіра. Більше того, організм не може виробляти її самостійно, тому єдиний спосіб підтримувати її рівень – споживання продуктів з високим вмістом лінолевої кислоти, одним з яких є соняшникова. Споживачі на Заході вже розуміють всю користь її споживання, а виробники враховують їх смаки. Законодавці також піклуються про споживачів – в ЄС прийнято дві директиви, що вимагають маркувати товари на наявність насичених жирів та їх конкретний вид. Він наголосив, що виробникам ВО-олії варто акцентувати увагу на її користі для здоров’я, особливо порівняно з іншими видами олії.

Юрій Шевченко, директор із розвитку компанії Укролія, та Ігор Чичиновський, директор компанії Danken, розповіли про свій досвід вироблення та продажів ВО-олії. Вони підтвердили, що заміна пальмової олії на соняшникову ВО-олію – це дійсно світовий тренд. Сьогодні компанія Укролія вивела на ринок бренд ВО-олії EFFO та налагодила її поставки в 15-літрових боксах до Нідерландів та Великобританії. Компанія Danken постачає свій товар в пляшках до Канади та найближчим часом до Іспанії. Крім того, очікується вихід на ринки Китаю та Малайзії.


Більше фото доступно за посиланням.

За наступними заходами та новинами Високоолеїнового клубу Ви можете слідкувати на сторінці Фейсбук, а також підписавшись на нашу розсилку.