25 листопада 2010 в конференц-залі готелю «Radisson Blu» відбулася III Щорічна правнича конференція «Злиття та поглинання в Україні». Серед доповідачів також була директор департаменту послуг із злиття та поглинання та передінвестиційного дослідження компанії «Бейкер Тіллі Україна» Ірина Чернова, яка виступила з доповіддю на тему: «Передпродажна підготовка підприємства. Vendor due diligence »

У конференції взяли участь більше 120 чоловік, серед яких: керівники юридичних підрозділів компаній всіх галузей бізнесу, представники юридичних та інвестиційних компаній, керівники підрозділів корпоративних фінансів, фінансові директори компаній, керівники комерційних та інвестиційних банків, власники і керівники українських компаній, що планують або реалізують угоди у сфері М & А.

Метою конференції було надати вичерпну інформацію щодо стану ринку M & A в Україні на сьогодні, надати загальну картину відродження ринку M & A в 2010 році, а також обговорити нові ефективні інструменти та шляхи вирішення актуальних питань, з якими стикається український бізнес у процесі підготовки та проведення угод з M & A.

У зв’язку з цим, на конференції було розглянуто ряд питань. Серед найважливіших: загальні тенденції та перспективи ринку M & A, фінансова та податкова діагностика при угодах в Україні, транснаціональні угоди M & A, вибір і використання норм права в угодах M & A, особливості угод M & A в різних сферах: FMCG, сільське господарство, правові аспекти структурування угод M & A в Україні, альтернативні моделі структурування бізнесу в Україні та інші.

Компанія «Бейкер Тіллі Україна» була представлена на конференції директором департаменту послуг із злиття та поглинання та передінвестиційного дослідження Іриною Чернової. Тема її доповіді була «Передпродажна підготовка підприємства. Vendor due diligence ».

Під час виступу Ірина зазначила: «Ринок М&А послуг в Україні розвивається, і кращі світові практики супроводу М&А угод міцно входять в ділове середовище України. І, якщо два роки тому термін Vendor due diligence був відомий тільки дуже вузькому колу професіоналів, то тепер він є невід’ємним інструментом передпродажної підготовки підприємства продавцем»