ТОП-3 способи працювати з поштою ефективніше

10 лист. 2017

Опитування Reachmail показує, що 84% людей постійно перевіряють електрону пошту навіть попри те, що це знижує їх продуктивність. Більше того, 75% перевіряють скриньку навіть ввечері та на вихідних, а 61% — ще й під час відпустки.


Люди, які намагаються постійно зберігати свою скриньку пустою, перевіряють електронну пошту більше 25 разів на день. Це банально відволікає від роботи.


Ці дані показують, що більшість людей не може правильно організувати свою роботу із поштою. Три наші поради допоможуть вам не бути серед них.

Перевіряйте пошту за розкладом

Щоб пошта відволікала менше, створіть власний розклад, за яким ви будете працювати з нею. Так ви будете менше відволікатись від ваших основних завдань і завжди будете мати для них достатньо часу.


Конкретного “найкращого” розкладу для роботи із поштою немає — він має бути індивідуальним, тому розробіть його відповідно до своїх власних потреб. Якщо вам важко одразу зрозуміти, коли і скільки часу необхідно приділити пошті, створіть тестовий розклад — працюйте із поштою в конкретні періоди часу тричі на день протягом тижня. Так ви зрозумієте свої “поштові” потреби і внесете в початковий розклад необхідні корективи. Важливий момент: спробуйте постійно зменшувати час для пошти, поки не знайдете потрібний мінімум.


Не забудьте також попередити колег та клієнтів про ваш новий графік. Для цього налаштуйте автоматичну відповідь у вашому поштовому сервісі або додайте інформацію про це до підпису. Так ви уникнете здивувань або образ від людей, які звикли отримувати відповідь миттєво.

Візьміть за звичку сортувати листи

Створіть папки для термінових листів та для звичайних повідомлень. Якщо ви працюєте в компанії з декількома департаментами, може бути корисним створити окремі папки для кожного з них.

Скасуйте підписку на ланцюжки листів

Важливо не тільки вміти організовувати, а й відмовлятися від непотрібного. Дуже легко потонути в потоці пропозицій від партнерів та компаній, на чию розсилку ви колись підписалися. Якщо такі листи не приносять вам суттєвої користі, а лише відволікають, відмовтеся від них. Будьте безжалісні з цим — маркетологи роблять все, щоб заслужити увагу користувачів, тому підписка на розсилку — це ваша довіра, яку вони не виправдали.


Це може прозвучати банально, але електронна пошта затягує не гірше за соцмережі, і так не повинно бути. Чітко розмежовуйте ваш власний та робочий час, не марнуйте його на розсилки, які не проносять користі та відсортовуйте листи за категоріями. Ці прості поради допоможуть істотно підвищити ефективність вашої роботи.


via


 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад