Увага, повага та розвиток — три головні складові, за допомогою яких ви зможете зробити свою команду продуктивнішою. Підтримуйте своїх співробітників, коли їм важко, виплачуйте винагороду за успіх та зробіть так, щоб вони пишалися своїм лідером.

Надавайте бонуси не тільки топ-менеджерам

Традиційно менеджмент найбільше концентрується на фінансовому заохоченні своєї вищої ланки. Це цілком зрозуміло, однак все ж таки не варто забувати й про заохочення працівників середніх та початкових рівнів. Особливо, якщо ви хочете, щоб вони були особисто зацікавлені в успіху компанії. Подібний підхід може дорого коштувати, але якщо винагорода буде залежати від виконання поставлених цілей, продуктивність працівників значно підвищиться без зайвих витрат.  

Поважайте не тільки роботу, а й індивідуальність працівників

Проста повага — потужний мотиватор, а її нестача може сильно пригнічувати співробітників. Коли працівники почувають повагу до себе, вони роблять для успіху компанії більше.

Тренуйте молодших та середніх управлінців також

Як правило, компанії багато інвестують у “виховання лідерів”, забуваючи  про середню та початкову ланки менеджменту. Майте на увазі, що дуже часто працівники потребують навчання на початку кар’єри, а не на більш пізніх етапах, коли, як правило, таких можливостей в них з’являється набагато більше.  

Надавайте працівникам відгук стосовно їх роботи

Надання змістовного зворотного зв’язку працівникам є однією з найважливіших навичок керівника. Вміння давати корисні коментарі, які надихають, а не пригнічують працівників, — основа ефективного менеджменту. Це не говорить  про  те, що відгук завжди має бути схвальним — в такому випадку це взагалі не менеджмент, — однак коментарі мають бути виваженими та продуманими незалежно від того чи ви хочете похвалити працівника, чи вказати на певні недоліки в роботі.

Підтримуйте працівників, коли вони цього потребують

Підтримка має багато проявів: заміна застарілого обладнання новим, емоційна підтримка у випадку несправедливої критики, гнучкий підхід до надання працівникам можливості тримати оптимальний баланс між особистим життям і роботою. Підтримка працівників керівництвом в складну годину не проходить безслідно — вона сприяє розвитку лояльності працівників до компанії.

Використовуйте емоційний інтелект

Керівництво ніколи не отримає жодних переваг, уникаючи схвалення та заохочення працівників, коли вони цього заслужили. Нещодавнє дослідження продемонструвало, що визнання часто є більш мотивуючим фактором, ніж гроші. І хоч дана закономірність не настільки очевидна у топ-менеджменті, де матеріальні бонуси значно вищі, вона є надзвичайно актуальною для більшості рядових працівників.

Слідкуйте за поведінкою керівників

Ніщо так не деморалізую працівників, як дії керівника, які не викликають в них поваги.  І навпаки — гідна поведінка керівника надзвичайно надихає. За лідерами завжди спостерігають, їх оцінюють. Працівники дуже уважні спостерігачі та охоче діляться висновками своїх спостережень з колегами. Якщо дії керівників відповідають їх словам, працівники це одразу помітять, як, власне і зворотну ситуацію. Залучення працівників в робочій процес — важлива умова підвищення їх продуктивності. Вони радше будуть частиною команди, в яку вони вірять, ніж просто членами якоїсь організації. Розвиток та дотримання стилю управління, здатного створити атмосферу взаєморозуміння та взаємної підтримки в команді, є ключовим фактором підвищення продуктивності.

via