9 навичок, які зроблять вас незамінним працівником

14 лют. 2018

Пошук роботи — непроста справа у сучасній економічній ситуації, а відсутність необхідних для роботодавця навичок робить її ще складнішою. Щоб стати незамінним фахівцем, приділіть особливу увагу тайм-менеджменту, вмінню працювати з клієнтами та ефективній роботі в команді. Саме ці три навички ціняться роботодавцями найбільше. З ними ви станете більш конкурентоспроможними на ринку праці та незамінними в компанії.

1. Тайм-менеджмент

Здавалося б, умінням правильно розставляти пріоритети в завданнях у рамках обмеженого часу має володіти кожен працівник. Однак, разючі 47% працедавців відзначають, що їхнім працівникам не вистачає саме цієї навички.

2. Вибудовування відносин із клієнтами

39% роботодавців заявили, що їх турбує невміння працівників вибудовувати продуктивні відносини з клієнтами. Ця навичка особливо корисна для тих, кому у своїй роботі доводиться багато спілкуватися з іншими людьми. Вона допоможе вам краще порозумітися не тільки з клієнтами, але й з колегами та керівництвом.

3. Робота в команді

Бути чудовим співробітником означає вміти співпрацювати як з колегами, так і виконувати завдання самостійно. Тим не менш, понад 33% роботодавців заявляють про те, що їхні працівники не дуже добре справляються з роботою у команді. Вміння працювати з іншими потребує лідерських навичок, таких як здатність впливати на людей і бути переконливим, дослухатися до точки зору ваших колег, поважати їхню думку. Оволодіння цими навичками допоможе вам ефективніше взаємодіяти з колегами та оточенням.

4. Контроль над емоціями

На робочому місці дуже важливо вміти контролювати власні емоції й не дозволяти їм брати гору над вами. Так само важливо вміти адекватно реагувати на емоції інших людей. 32% працедавців відмітили, що ці навички дуже часто відсутні в працівників, що створює додаткові виклики для бізнесу. Контроль над власними емоціями допоможе краще справлятись із більшістю стресових ситуацій, в які ви можете потрапити на робочому місці.

5. Вплив на оточення і мотивація співробітників

32% працедавців відзначають нестачу здатності переконувати та впливати на інших, а 31% — керувати підлеглими та мотивувати їх. Не дивлячись на те, що зміст цих навичок відрізняється, природа в них одна — сильні лідерські якості.

6. Навички продажів

25% опитаних працедавців заявили, що їхнім співробітникам бракує навичок ефективних продажів. Слід зазначити, що вміння продавати важливе не тільки для тих, хто працює у фінансовому секторі, але й у багатьох інших сферах. Незалежно від того, чи ви намагаєтесь продати ідею інвестору під час пітчингу, або себе як кандидата під час інтерв’ю, вміння продавати є важливим.

7. Навчання нових співробітників

На певному етапі власної кар’єри вам доведеться нести відповідальність за інших працівників і дбати про їх розвиток і навчання. Однак, у більшості випадків, бути хорошим вчителем нелегко. Опитані працедавці зазначають, що ці навички відсутні в 22% менеджерів.

8. Постановка цілей

Встановлення цілей для інших і планування ресурсів — ще одна важлива навичка, відсутність якої відмітили 22% працедавців. Її опанування допоможе вам не тільки на роботі, але й у повсякденному житті. 

9. Ведення презентацій та оголошення промов

Комунікаційні навички відіграють ключову роль, незалежно від того, чи ви презентуєте проект інвесторам, чи просто спілкуєтеся з командою. Тим не менш, 16% опитаних працедавців заявляють, що працівники зазвичай не вміють робити презентації чи виголошувати промови. Якщо ви навчитеся це робити, ви здобудете необхідну впевненість не тільки для того, аби успішно проводити важливі презентації, але й для ефективнішого спілкування на роботі та в повсякденному житті.

via


 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад