«Українські компанії цікаві представникам іноземного капіталу», – заявив Юрій Костоглодов, голова Ради директорів ІГ «Авантаж Капітал» коментуючи результати першого в Україні Інвестиційного Салону (ІС), який днями з успіхом пройшов під Харковом. Організаторами заходу виступили Комунікаційна Група PRT і ІГ «Авантаж Капітал».

Основна місія Інвестиційного Салону – організувати локальну цільову комунікаційну платформу для вітчизняних бізнес-компаній і гравців міжнародного інвестиційного ринку, яка в перспективі дасть можливість укласти вигідні контракти і залучити іноземні інвестиції в українську економіку.

«Мета даного проекту – сприяти українському бізнесу в ефективному використанні сучасних інвестиційних інструментів і у веденні діалогу з міжнародним капіталом на одній мові, – пояснив Ярослав Хобта, президент PRT. – Уже сьогодні можна сказати, що існує зацікавленість даним проектом як з боку попиту, так і з боку пропозиції. На нас всіх чекає багато роботи».

Як підкреслив Юрій Костоглодов: «Результатом ІС для українських компаній стало чітке розуміння нюансів виходу на ринок капіталу, розвінчання сумнівів і міфів, поява впевненості у своїй стратегії. І склад учасників заходу дозволяє нам говорити про це з повною впевненістю. Ті ж компанії, які проводили свої презентації, отримали першу реакцію на свою інвестиційну стратегію, а також потенційних інвесторів, з якими вже можна вибудовувати діалог і подальші комунікації».

Так у заході взяли участь компанії з України, Польщі та Ізраїлю, а також керівництво ряду обладміністрацій і ТПП України. Іноземні учасники ринку капіталу були представлені інвестиційними банками Trigon, Navigator Capital, інвестиційною групою IDMSA, фондом прямого інвестування Supernova Fund, Progress Holding, Capital One, ізраїльською компанією GPIS (Global Private Investment Services) та ін. З боку українського бізнесу в Інвестиційному Салоні взяли участь компанії з 6 регіонів України, сумарна капіталізація яких, за оцінками експертів, досягає $ 1 млрд. Серед них такі відомі в Україні бренди як «Ласунка», Поліграфічне підприємство “Фоліо Плюс”, «М’ясокомбінат« Глобіно »,« Фітофарм », AzovAgri та ін.

Генеральний Консул Республіки Польщі в Харкові пан Ян Гранат, в свою чергу, зазначив, що кулуарний формат заходу є одним з найефективніших для налагодження зв’язків і досягнення реальних бізнес-результатів.

Для участі в ІС компанія «Бейкер Тіллі Україна» запросила своїх колег з Люксембургу – IF Group, що входить до міжнародної мережі Baker Tilly International. Від IF Group були присутні два партнери: Jean-Claude Lucius та Jean-Marie Schokmel, які у своєму виступі зазначили: «Користуючись нагодою, ми хотіли розповісти про привабливість Люксембурга в силу гарної політичної ситуації в країні, соціальної та економічної стабільності, а також сприятливого податкового та юридичного середовища. Основною метою було розкрити можливості інвестування через Люксембург в контексті міжнародного податкового планування».

В ході ІС його учасники обговорили інвестиційний клімат в Україні, потенціал українського приватного сектора та тренди міжнародного ринку капіталу, взяли участь у майстер-класі на тему інвестиційної привабливості. Крім того, ряд українських компаній презентували свій бізнес на pre-road-show і під час ділових переговорів із зарубіжними гостями.