Власники бізнесу і топ-менеджери обирають політику відповідальності і пріоритетів компанії. Хтось головною робить турботу про персонал, хтось — про клієнтів, деякі — про рівність рас, інші дбають про розвиток технологій. Все це коштує великих грошей, але так чи інакше приносить вигоду — міцний колектив, лояльних клієнтів, згадки в медіа, першість в технологіях і, у підсумку, прибуток. Ще однією сферою, де відповідальна поведінка може принести вигоду, є природа. Як компанії бути дружньою до довкілля і як це може принести прибуток — читайте у цій статті.

Споживачі краще сприймають компанії, що турбуються про природу


Дослідження споживчих трендів показують, що все більше людей обирають продукти компаній, які дбайливо відносяться до природи. Споживачі бажають знати, як виробляються продукти, що вони купують. Компанія може отримати перевагу над конкурентами, якщо її клієнти знатимуть, що їх гроші не підуть на знищення лісів та отруєння річок.

Збереження енергії та ресурсів заощаджує кошти


Займіться споживанням енергії в компанії. Якщо компанія велика, можна замовити енергетичний аудит, якщо займає лише маленький офіс — перевірте і замініть техніку на ту, що має енергетичний клас А+ чи А++, а освітлення — на діодне. Це недешево, але рахунки за електроенергію стануть меншими. Заощаджуйте папір та канцелярські товари, в цьому допоможе перехід на електронний документообіг.

Для працівників важливе збереження природи


Перегони за талантами стають все більш тяжкими — для обрання місця роботи вирішальне значення може мати будь-який фактор і “зелена” орієнтація компанії — один з них. Але не достатньо лише декларувати екологічну відповідальність — її треба доводити персоналу. Влаштуйте велопарковку, заохочуйте не використовувати одноразовий посуд і пакети з пластику. Коли це складно — краще, щоб пластик був біологічно розкладаний. Якщо в компанії годують співробітників — закуповуйте органічні продукти, це не лише позначиться на відношенні співробітників, але й на кількості лікарняних.

Телекомунікації заощаджують час і гроші та зберігають довкілля


Інтернет та сучасні засоби зв’язку дозволяють значно зменшити чисельність бізнес-зустрічей, перемовин, відряджень. Все це веде до скорочення видатків на транспорт і викидів від нього в атмосферу, а ще до заощадження робочого часу та високої швидкості прийняття рішень.

Можливо організувати перевезення працівників корпоративним автопарком або стимулювати спільні перевезення працівників їх власним транспортом — замість 5 автомобілів на дорозі буде один, що заощадить паливо, знизить викиди, а працівники матимуть в дорозі 1-1,5 години часу на день, котрі можуть використати на обговорення проектів компанії.

Допомога у вирішенні екологічних проблем зробить компанію відомою


Ви добре знаєте регіони, де працює компанія, і якими є головні екологічні проблеми в цих містах і селах. Допоможіть місцевим екологічним організаціям, візьміть участь в будівництві очисних споруд або сміттєпереробного заводу — і про компанію будуть знати всі мешканці регіону та будуть їй вдячні. Організація може стати знаною навіть у цілій країні, як це сталося в Україні з Tractebel Engie, яка розробила проект будівництва сонячних електростанцій в зоні відчуження ЧАЕС.

Збереження довкілля було турботою держави, науковців, громадських організацій, але зниження видатків, лояльність споживачів і співробітників робить цю діяльність привабливою для фірм. Важливо, що це стосується як великих, так і малих компаній, і кожен керівник чи власник може визначити, наскільки дружньою до природи буде його компанія і що вона від цього отримає.

via