Кращі тренди в області HR-технологій

23 трав. 2018

Технології все глибше проникають у наше життя, і це стосується не лише повсякденних справ, але й бізнес-процесів. Чим би не займалася компанія: важкою будівельною технікою, аудитом, наданням юридичних послуг або продажем товарів для підтримки конкурентоспроможності, необхідно щонайменше мати сайт в інтернеті та програму автоматизації бухгалтерського обліку. З цим погодились вже навіть найконсервативніші керівники.


Але зараз, щоб залишатися в лідерах, необхідно набагато більше уваги приділяти розвитку технологій. У тому числі і в питаннях управління персоналом, особливо якщо компанія налічує більше десяти співробітників.

Blockchain — наймайте співробітників у будь-якій точці планети

Blockchain — одна з найбільш революційних технологій останніх кількох років. Спочатку вона була розроблена як метод обліку для віртуальної валюти Bitcoin, але зараз використовується для проведення транзакцій у цифрових валютах.


Blockchain дозволяє ефективно управляти розподілом фінансових коштів для оплати праці співробітників по всьому світу. Вона робить процес оплати праці набагато швидшим і менш дорогим для компанії.


Однією з компаній, які вже працюють з системою нарахування заробітної плати на основі Blockchain, є агентство по найму персоналу Bitwage у Сан-Франциско, що використовує цю технологію для полегшення транскордонних платежів за рахунок використання Bitcoin. Bitwage дозволяє співробітникам та підрядникам по всьому світу оплачувати послуги у зручній для них валюті, конвертуючи біткойни у місцеву. Для отримання заробітної плати користувачі можуть використовувати 25 різних валют, а Bitwage гарантує виплату протягом 48 годин незалежно від того, де знаходяться працівники.

Доповнена віртуальна реальність — вся інформація про здобувача прямо перед очима


Потенціал цієї технології в HR-сфері досить широкий. Наприклад, вона надає можливість миттєво отримати всю доступну інформацію про претендента, який увійшов у ваш кабінет, і усуває необхідність постійно дивитися в комп'ютер для уточнення даних.


Ще один плюс — це проведення першого раунду співбесід онлайн. Звичайно, Skype вже пропонує щось подібне, але насправді це не одне й те саме. Skype пропонує вельми обмежений набір інструментів та мало чим відрізняється від розмови по телефону. Віртуальна реальність дозволяє моделювати та вирішувати робочі ситуації безпосередньо в режимі реального часу.

Інтернет речей — все необхідне для роботи в кожному смартфоні

Було б дуже корисно мати можливість відстежувати, коли співробітники приходять на роботу та йдуть з неї, скільки часу проводять на обідній перерві або на зустрічі з клієнтами. А працівникам було б зручно мати доступ до різних запитів, таких як лікарняний день, відпустка, переробка й таке інше.


Інтернет речей пропонує це і багато іншого завдяки швидкому обміну інформацією між різними пристроями. Це зручно та ефективно дозволяє отримати доступ до необхідних даних незалежно від того, де знаходиться людина. Таким чином в компанії підтримується загальний рівень інформованості.


Але ж існує ще безліч можливостей:

  • надати співробітникам доступ до даних щодо їхньої продуктивності, щоб вони могли оцінити свій прогрес та потенційні перспективи;
  • підвищити ефективність робочого процесу в цілому і, отже, особисту продуктивність кожного співробітника;
  • відстежувати психічне та фізичне здоров'я персоналу для запобігання перегорання та тривалих лікарняних.

Бази даних — більше інформації для детального аналізу

Сучасні технології дозволяють збирати величезну кількість даних про все й усіх, у тому числі про потенційних та існуючих співробітників: де і коли працювали, яких результатів досягли та за який термін, коли були найефективніші періоди, а коли — спад працездатності.


Єдине, що потрібно зробити для отримання загальної картини — зрозуміти, як правильно аналізувати ці дані.


Завдяки отриманій інформації можна буде пропонувати поради та складати стратегічні плани, щоб допомогти працівникам правильно розподілити навантаження, отримати максимальну віддачу від робочого дня та навіть підвищити рівень життя та задоволеності роботою.

Штучний інтелект відокремить емоції від справи

Для аналізу даних можна було б використовувати штучний інтелект. Він також може стати у нагоді для прийняття рішень, на які можуть впливати емоції: звільнення, найм, підвищення або пониження співробітників, оцінка перспективності командної та персональної роботи, і дати відповіді на безліч питань, які ми навіть не здогадалися поставити.


Все, про що йдеться у цій статті, вже тим чи іншим чином впроваджується у робочі процеси. Навіть якщо рівень розвитку цих технологій поки що слабкий, не варто випускати їх з поля зору, тому що вони абсолютно точно розвинуться у важливі інструменти. Для того, щоб зуміти застосувати їх у майбутньому, треба розуміти, що вони уявляють собою вже зараз.


via


 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад