Успіх бренда роботодавця не визначається класними пільгами та бонусами або крутими корпоративами. Звичайно, все це також має значення і поліпшує повсякденне життя співробітників, але подумайте: що робить вашу компанію особливою? Що відрізняє її з-поміж інших роботодавців?

Що таке брендинг роботодавця?

Місія, сучасні співробітники, культура компанії та можливості для зростання, запропоновані вашою організацією, мають набагато більшу вагу, ніж будь-які захопливі ігри або безкоштовні закуски в офісі. Це основні елементи того, що означає працювати у вашій компанії. І це те, про що люди хочуть знати, перш ніж обрати вас. І ключем до обміну цією важливою інформацією є створення бренда роботодавця.

Ваш бренд роботодавця допомагає потенційним кандидатам на роботу дізнатися про вашу компанію все — культуру, цілі, людей. Він підкреслює якості, що роблять вашу організацію особливим місцем діяльності, виділяючи вас з-поміж інших роботодавців. І врешті-решт надихає людей на подання свого резюме на ваш розгляд.

Знайдіть сильні сторони компанії

Для початку потрібно з’ясувати, що робить вашу компанію унікальним роботодавцем. Почніть з нинішніх співробітників, які вже деякий час з вами і змогли досягти високих результатів, так званих співробітників-зірок. Дізнайтесь, чому вони обрали саме вашу компанію і чому досі залишаються з вами? Які аспекти вашої культури та способи ведення бізнесу дійсно хвилюють їх? Розуміння мотивів цих співробітників — перший крок до того, щоб продовжити залучати та мотивувати до роботи у своїй компанії подібних до них людей.

Створюйте сильну корпоративну культуру, визначте цінності компанії

Бренд роботодавця є відображенням вашої культури, тому створення позитивного мікроклімату та цінна місія є ключем до створення сильного бренда роботодавця. Яку культуру ви прагнете створити? Які співробітники потрібні вам, щоб підтримувати цінності компанії?

Ми недавно писали про те, що мілленіали обирають компанії, у яких сильна програма корпоративної соціальної відповідальності.


Створюйте позитивне сприйняття бренду

Частіше за все співробітники використовують такі платформи, як Facebook, LinkedIn, Twitter для того, щоб поділитися своїм досвідом.

За даними Glassdoor, 70% людей переглядають відгуки людей, перш ніж стати до роботи в тій чи іншій компанії. Ці платформи є джерелом цінного зворотного зв’язку для виявлення та усунення больових точок, які можуть перешкоджати вибору саме вашої компанії. А також покращити цінність пропозиції для співробітників організації в цілому.

Вдавайтесь до зворотного зв’язку

Ви не можете контролювати те, що люди говорять про вас в інтернеті, але ви у змозі контролювати свою реакцію на це. Використовуйте зворотний зв’язок, який отримуєте з онлайн-платформ, або свій власний досвід опитування кандидатів, щоб створити успішний бренд роботодавця. Реагуйте навіть на грубі відгуки доброзичливо, вживайте всі заходи, щоб вирішити непорозуміння.

Якщо, наприклад, претенденти мають негативний досвід інтерв’ю у вас, ви повинні розглянути можливість навчання своїх менеджерів з найму найкращим методам інтерв’ю з кандидатами на роботу.

Використовуйте соціальні мережі

Використовуйте соціальні мережі, щоб створювати та демонструвати бренд роботодавця. Ви можете бути активними в одній або декількох соціальних мережах, залежно від вашої культури та обміну повідомленнями.

Наприклад, можна розмістити свої вакансії на Facebook. І коли справа доходить до вашої стратегії в соціальних мережах, ви маєте бути самим собою. Люди зрозуміють, якщо ви нещирі, й тоді їм буде нецікаво подавати до вас резюме. Ніхто не любить обману.

Розповідайте історії своїх працівників

Ваші нинішні співробітники є кращою рекламою вас як роботодавця. Більшість кандидатів хочуть знати, що їхні потенційні майбутні колеги думають про свою роботу. Використовуйте оригінальні відгуки співробітників, щоб додати життя вакансіям. Ви можете знімати відеоролики зі співробітниками на робочому місці або влаштувати день відкритих дверей у офісі для потенційних працівників. Все це дає можливість зробити ваш бренд особистим, адже ви — це перш за все історії реальних людей, а не безлика компанія. Такі привабливі розповіді допоможуть вам залучати кандидатів, що могли б створити у вас схожі — свої — історії.

Пропонуйте бонуси, які дійсно потрібні

Бонуси не створюють бренд роботодавця, але вони сприяють залученню та утриманню співробітників. І це не обов’язково має бути тренажерна зала у офісі, як у Google.

Замість того, щоб витрачати гроші на бонуси, які можуть бути нецікавими для співробітників, просто запитайте людей, що вони хотіли б отримати, проведіть опитування або неофіційне обговорення. Потім вкажіть ці бонуси, якщо можете їх запропонувати, у своїх оголошеннях про роботу. Наприклад, гнучкий робочий графік і віддалена робота з дому завжди мають величезне значення для працівників.

Витратьте час на створення бренда роботодавця, переконайтесь, що він унікальний, презентує ваші цінності та приваблює людей, з якими ви хочете працювати. Адже будь-яка компанія — це перш за все її працівники.

via