Було б непогано вміти читати думки і точно знати, чого від вас хочуть. Особливо якщо ви фінансовий директор і у вас зустріч з генеральним за 5 хвилин. Насправді можна обійтися і без такої надздібності, досить зробити акцент на найважливіших для генерального директора питаннях.

Який прогноз на майбутнє?

Генеральний директор орієнтований на майбутнє. Який наступний крок? Які цілі компанії в наступному кварталі? Замість того, щоб зосередитися на підсумках роботи і квартальних звітах, зробіть майбутнє більш зрозумілим для генерального директора. CEO хоче знати, як можна поліпшити показники. Аналізуйте минуле, щоб спрогнозувати майбутнє.

Які показники мають значення?

Якщо ваша компанія продає 10 000 віджетів на місяць за ціною $1 і хоче збільшити витрати до $11 000, ви повинні негайно вказати, що це рішення не буде розумним, а призведе до збитків. Ви повинні знати всі дані для підтвердження своїх висновків і прогнозів. І розуміти, які показники і як впливають на компанію в нетривалій або довгостроковій перспективі.

Який стан рахунків?

Щоб успішно керувати компанією, вільні гроші абсолютно необхідні. Незалежно від того, чи платите ви за заборгованістю або купуєте нову техніку, ви, як фінансовий директор, завжди повинні точно знати, що відбувається з грошовими коштами компанії та як це впливає на стан рахунків.

Яка загальна картина?

Генеральному директору не потрібні всі деталі того, що відбувається, йому важливо розуміти в цілому, як просувається процес — успішно чи є проблеми. Спробуйте коротко викласти всі результати і поновлення на ключових етапах. У разі, якщо СЕО хоче дізнатися щось більш конкретне, можна розглянути питання детальніше.

Незалежно від того, чи є ви генеральним директором, головним операційним директором, фінансовим директором, контролером, менеджером або батьком, ви несете відповідальність за людей. Занепокоєння повинно фокусуватися не на минулому, а на тому, як ваші рішення вплинуть на людей в майбутньому. Генеральний директор несе відповідальність за всю компанію, і його рішення змінюють майбутнє співробітників, партнерів, акціонерів. Тому фінансовому директору так само варто перебудувати своє мислення. На жаль, у CEO немає всього дня, щоб вислухати вас. Чим швидше ви зрозумієте, чому ваш генеральний директор діє так, а не інакше, і що йому потрібно для того, щоб успішно керувати компанією, тим краще ви зможете виконувати свою роль фінансового лідера. Поєднайте свої цілі/рішення/рекомендації з баченнями і пріоритетами компанії.

via