Залученість працівників — це поняття, яке можна трактувати по-різному. Це й активна участь в розвитку компанії, і спрямований на роботу ентузіазм, і задоволення від власних результатів і успіхів компанії.


В цілому можна сказати, що залучені співробітники — це люди, які люблять свою роботу і дбають про компанію, підтримуючи її цілі й цінності.


Компанія, яка підтримує і заохочує залучення співробітників, в цілому буде працювати краще. Але це лише одна з причин, а ось ще п’ять.

Залучені співробітники працюють краще

Результати досліджень показують, що працівники, які люблять компанію, в якій працюють, на 21% продуктивніше тих, кого не турбує доля починань роботодавця.


Співробітники, які вкладають в компанію сили і емоції, з більшою ймовірністю будуть пишатися тим, що працюють саме тут, із задоволенням приходитимуть на роботу і відчуватимуть свою цінність.


Залучаючи людей в життя компанії за допомогою додаткової відповідальності або змагального моменту, ви підвищуєте продуктивність всієї організації. Тобто це вигідно всім учасникам.

Залучення співробітників підвищує задоволеність клієнтів

Люди, захоплені своєю роботою, справляють краще враження на клієнтів. Чому? Тому що вони заражають своєю пристрастю, і до цього неможливо залишатись байдужим.


Зацікавлені співробітники схильні докладати більше зусиль, що природним чином призводить до підвищення продуктивності, поліпшення якості сервісу або продукції та збільшення продажів.

Ви втримаєте в компанії кращих співробітників

Залучений співробітник з меншою ймовірністю змінить роботу, спокусившись на велику зарплату або зручне розташування іншої компанії.


Залученість дає людям почуття власної значимості й задоволення від робочого процесу, і цей фактор може переважити матеріальні.

Залучення покращує корпоративну культуру

Із захопленими роботою людьми в цілому легше працювати. І не тільки тому що вони більш веселі, позитивні, щасливі, а ще й тому, що своїм прикладом показують, як класно бути залученим.


Що таке культура залученості співробітників? На думку Forbes, в першу чергу це підхід, побудований навколо цінностей компанії. Створення культури залученості вимагає спільної роботи з працівниками для перевірки відповідності місії компанії робочому процесу.


В ідеалі залучені співробітники самі будуть стежити за відповідністю усього цінностям компанії. Заохочення найактивніших працівників — один із кроків до створення гарної корпоративної культури.

Залучення співробітників — ознака успіху

Це не обов’язково визначальний фактор успіху в бізнесі, скоріше, залученість часто з’являється там, де є особистий або командний успіх.


Іншими словами, залучені співробітники є такими не тому, що вони суперпродуктивні або з ними легко працювати, а тому що знають, що їхня робота важлива. Вони відчувають себе цінними, їхні успіхи визнають, а значить, вони є вагомою складовою компанії.


Отже, залучення співробітників важливе не тільки для комфортної роботи, але і для підвищення продуктивності. Щоб досягти цього, доведеться проявити демократичність і розділити відповідальність з іншими, визнавши їхній внесок в успішність роботи. Але потім результат може перевершити всі очікування!


via