Новини і публікації

3 способи знайти бізнес-партнера, про які має знати кожен експортер

3 способи знайти бізнес-партнера, про які має знати кожен експортер


2 черв. 2016

Для успішного ведення бізнесу мало виробляти хороший товар, треба ще й переконати покупців придбати його. Але де знайти покупця, якщо ваша компанія вперше виходить на експортний ринок? Довідників немає, інші компанії не поспішають ділитися інформацією, а пошук в Інтернеті приводить на сайти сумнівних фірм. Розповідаємо, як українській компанії зав'язати перші міжнародні контакти. Якщо хочеш знайти надійного партнера, обирай будь-який із цих способів.

17 неочікуваних фактів про солому

17 неочікуваних фактів про солому


1 черв. 2016

У 2020 році солома стане головним видом українського біопалива. Розповідаємо, що треба знати про цю сировину і як на ній можна заробити

Гнучкі контракти і гібридні хмари - якими будуть тренди на ринку аутсорсингу в 2016 році

Гнучкі контракти і гібридні хмари - якими будуть тренди на ринку аутсорсингу в 2016 році


1 черв. 2016

Ідея віддати частину роботи виконавцю з іншого кінця планети не нова. Її постійно використовують, вона зручна для компаній різного масштабу. Отже, пов'язані з аутсорсингом бізнес-моделі постійно модифікуються, щоб співпраця відбувалася більш злагоджено і ефективно.

Baker Tilly та Український Пелетний союз підписали меморандум про співробітництво

Baker Tilly та Український Пелетний союз підписали меморандум про співробітництво


30 трав. 2016

Baker Tilly та Український Пелетний союз, до якого входять чотири сотні підприємств, об’єднують свої зусилля, спрямовані на підвищення енергоефективності та енергозбереження, лібералізацію та демократизацію цих сфер заради економічного прогресу.

6 ключових складників сайта компанії-експортера

6 ключових складників сайта компанії-експортера


30 трав. 2016

Збираєтесь вийти на нові ринки? Створення правильного сайта - важливий початок вашої експортної діяльності. Це обличчя компанії, перше, що бачить потенційний клієнт, місце, звідки він отримує інформацію про вас.

Як інтернет речей змінює додану вартість

Як інтернет речей змінює додану вартість


27 трав. 2016

Скоро стане зрозуміло, в чому перевага додаткового датчика на шахтарському обладнанні: якщо пристрої з'єднати між собою, то створювати, використовувати і обслуговувати їх стане легше. Відповідно, вони будуть подаватись як більш цінна категорія товару - і люди погодяться платити за них більше. А компанії з їх допомогою зможуть працювати ефективніше і швидко обженуть конкурентів.

Україна та Польща: порівняння двох економік

Україна та Польща: порівняння двох економік


25 трав. 2016

Порівняння досягнень двох країн доводить: реформи та хороший бізнес-клімат роблять економіку у кілька разів більш ефективною.

В які технології та компанії інвестувати у 2016 році

В які технології та компанії інвестувати у 2016 році


23 трав. 2016

Вкладати гроші у великі технологічні компанії було вигідно майже завжди. Акції Apple, Facebook, Google, Microsoft, IBM радують інвесторів та приносять великий прибуток. Але все більше середніх та невеликих IT-компаній стають “блакитними фішками” інвестиційного ринку, за якими слідкують так само уважно, як колись за акціями великих індустріальних компаній на початку 20 століття.

Baker Tilly Україна організовує семінар «Зелена енергетика в сільському господарстві - як побудувати бізнес на спалюванні біомаси та видобутку біогазу»


23 трав. 2016

У Baker Tilly відбувся семінар з питань використання соломи в біоенергетиці


21 трав. 2016

Які сподівання та сумніви викликає новий автомобіль від Tesla Motors

Які сподівання та сумніви викликає новий автомобіль від Tesla Motors


20 трав. 2016

Наприкінці березня було представлено нову модель електромобіля економ-касу Model 3. Це викликало шквал передзамовлень і скептичні зауваження, що компанія не встигне їх виконати.

7 речей, про які стартапери хотіли б знати, коли відкривали бізнес

7 речей, про які стартапери хотіли б знати, коли відкривали бізнес


19 трав. 2016

Історії успіху відомих підприємців надихають. Цей успіх – результат багаточисленних помилок и правильно зроблених із них висновків. Є речі, які розумієш з досвідом, і саме про них хотіли б знати стартапери до того, як розпочали свою справу.



« назад