Аудит продажів

Аудит продажів дозволяє оцінити стан Системи продажів вашої компанії, виявити всі критичні слабкі місця і також всі відхилення від кращих світових практик продажів.
Аудит продажів допоможе Вам побачити існуючі ризики і виявити додаткові можливості зростання бізнесу за рахунок змін у галузі управління системою продажу і відносинами з клієнтами.


Напрямки:

  • B2B - прямі продажі
  • B2B - партнерські канали.

Для кого призначений

Компаніям, що мають напрямки B2B продажів (як прямі продажі, так і непрямі (партнерські) канали продажів).


Галузі, представникам яких надаються послуги:

  • Банківська
  • Страхові послуги
  • Телекомунікації
  • Професійні послуги
  • Металургія
  • Енергетика
  • Машинобудування
  • Хімічна промисловість
  • Фармацевтика
  • Продаж медичного обладнання
  • IT
  • Виробництво продуктів харчування та аграрний сектор
  • Транспорт та логістика
  • Будівництво


Методика проведення (method)

Аудит будується на порівнянні поточних практик продажів Вашої компанії з World Class Sales Practices, які визначаються Miller Heiman Research Institute* в рамках щорічного Глобального Світового Дослідження кращих практик продажів.

Порівняння проводиться по 7 блокам системи продажів:

  • Клієнти
  • Створення можливостей
  • Управління можливостями
  • Управління взаємовідносинами
  • Люди і організація
  • Операції та підтримки продажів
  • Управління виконанням
Метод проведення:
  • індивідуальні інтерв'ю з представниками різних функцій, що беруть участь в управлінні відносинами з клієнтами:
- CEO
- комерційний директор
- СМО
- директор з продажу
- регіональні керівники продажів
- керівники відділів продажів середньої ланки
- продавці (KAM, AM)
- підтримка продажів
- HR.
  • Аналіз системи звітності продажів + аналіз даних CRM системи.
  • Бенчмарк - сесія.

Що отримує клієнт (deliverables)

Презентація з картками всіх виявлених розривів з кращими практиками продажів, з акцентом на найкритичніші.

Кожна картка містить опис, наслідки існування та короткі рекомендації.

Графік проекту: 2-3 дні -робота у клієнта, 2 тижні- аналіз даних,  презентація результатів.

Партнер проекту ТОВ "Джи Ту Консалтинг", офіційний представник Miller Heiman inc.

* Дослідницький інститут MillerHeiman - це дослідницька організація, метою якої є вдосконалення ефективності та продуктивності організацій продажів в В2В сегменті. Ми допомагаємо нашим клієнтам розробляти і відшліфовувати стратегії продажів, надаючи їм дані передових досліджень, критичного аналізу, аналізів порівняння з організаціями продажів світового класу **, а також даємо можливість поглянути зсередини на стратегічні питання, надаючи консультаційні послуги.

**Організації продажів світового класу і високоефективні фахівці з продажу постійно прагнуть до досягнення ефективності. Як атлети світового класу, вони конкурують і спільно працюють щодня, виділяючись своєю ефективністю.

Наші дослідження показують, що Організації продажів світового класу перевершують по продуктивності всіх інших у середньому на 20 відсотків за даними ключовими показниками протягом останніх чотирьох років. Досягнення і підтримка продуктивності продажів на рівні світового класу по всій організації продажів вимагають культуру управління продуктивністю.

Наші послуги