Помічник керівника

Baker Tilly повідомляє про відкриття вакансії  "Помічник керівника"

Необхідні знання та навички:
  • вища / незакінчена вища освіта
  • знання англійської мови на рівні Upper Intermediate - Advanced
  • володіння грамотною мовою
  • знання ділового етикету, правил ділового спілкування
  • впевнений користувач MS Office

Посадові обов'язки:
  • підготовка комерційних і тендерних пропозицій
  • складання презентацій, офіційних листів та інших документів 
  • написання статей та постів для соціальних мереж
  • адміністративна підтримка заходів і зустрічей керівництва
  • вирішення організаційних питань, пов'язаних з діловими поїздками
  • ведення баз даних клієнтів
  • підготовка та аналіз інформації 

Ми пропонуємо:
  • роботу в молодому і дружному колективі
  • перспективу кар'єрного зростання
  • навчання та вдосконалення знань за рахунок Компанії
  • курси англійської мови
  • медичне страхування

Багато керівників нашої Компанії починали свою кар'єру саме з цієї позиції.
Приєднуйтесь до нашої команди і ми надамо передові можливості для розкриття Вашого кар'єрного потенціалу.

У разі Вашої зацікавленості, надсилайте резюме за адресою cv@bakertilly.ua
 

Кар´єра
Кого ми шукаємо?