9 кроків на шляху до успішної цифрової трансформації

4 черв. 2018


Цифрова трансформація часто сприймається як суто технологічні нововведення: ще один мобільний додаток або перехід на електронну комерцію. Компанії прагнуть адаптуватися до вимог ринку та споживачів, що швидко міняються. Але правда в тому, що цифрова трансформація торкається усіх процесів всередині компанії: її інфраструктури, того, що вона продає, кому і як.

За даними IDC, до 2019 року організації, що зробили цифрову трансформацію, будуть отримувати не менше 45% свого доходу від нових бізнес-моделей.

Без детальної стратегії результату не буде

Перед інвестуванням у нові технології розробіть детальну стратегію. Без розуміння своїх проблем і того, яких результатів ви хочете добитися, ви будете подібні молотку, який б'є по всьому підряд в надії потрапити по цвяху.


72% компаній, що досягли найвищого рівня успіху в області цифрових трансформацій, мають офіційну стратегію.

Донесіть важливість трансформації до кожного керівника у компанії

Мати стратегію — це добре, але ще важливіше донести її до керівників усіх рівнів. Якщо цифрова трансформація сприймається як орієнтована тільки на ІТ або маркетинг, керівники інших підрозділів не братимуть достатньої участі в її реалізації.

Призначте відповідального за реалізацію стратегії

Раніше питання цифрової трансформації ставали джерелом додаткових завдань для керівника IT-департаменту або головного маркетолога. Але зараз обсяг роботи зріс настільки, що варто ввести нову посаду. Саме ця людина повинна нести основну відповідальність за реалізацію стратегії цифрової трансформації компанії.

Забезпечте додаткову підготовку співробітників на всіх рівнях

Крім навчання співробітників тому, як працювати з новими технологіями і як у повній мірі їх використовувати, компаніям необхідно витрачати час на просування цифрової грамотності на підприємстві. Не один раз, а постійно.


Навчання стає тим більш важливим, якщо компанія усвідомлює, що цифрові технології не замінять більшості працівників, а скоріше доповнять їх навички.

Перегляньте організаційну структуру

Просто прийняти цифрову трансформацію, нічого не помінявши у внутрішній структурі компанії, недостатньо. Потрібно переглянути рівні ієрархії, включити в процеси цифрової трансформації співробітників, можливо й тих, що не займають високих посад, але володіють високим рівнем експертизи в цій області.

Позбавтеся від старих моделей мислення

Для здійснення реальної трансформації керівники повинні змінити свої ментальні моделі — образ мислення, вироблений з плином часу, заснований на тому, що було і працювало в минулому. Це критично важливий крок. Він не простий, особливо для більш старих компаній, чиє становлення передувало цифровій революції.

Найміть консультантів, якщо це необхідно

Багатьом компаніям не вистачає повного набору навичок та досвіду, необхідного для самостійного планування, керівництва й нагляду за ініціативами в області цифрової трансформації. Навчання своїх співробітників може допомогти, але часто потрібно наймати консультантів. Однак в цьому випадку компаніям, можливо, буде потрібно прийняти нові способи ведення бізнесу.

Залучіть постачальників та клієнтів в якості співавторів

Партнерство з постачальниками та клієнтами для участі в ініціативах цифрової трансформації допомагає на двох фронтах. По-перше, це дозволить компанії використовувати ідеї та знання, які ці сторони можуть запропонувати. По-друге, це підвищує шанси на те, що будь-які нові процеси, продукти, послуги, канали доставки або бізнес-моделі компанії будуть прийняті цими важливими зовнішніми зацікавленими сторонами.

Виміряйте результати

Занадто часто компанії зосереджуються на неправильних показниках: скільки часу співробітники або консультанти витрачають на проект, або який відсоток від фізичних даних оцифровується. Основну увагу слід приділяти результатам у таких важливих областях, як продуктивність, зростання доходів, прибутковість та задоволенність клієнтів.


Успішний бізнес сьогодні йде шляхом цифрової трансформації: не стійте осторонь, міняйтеся разом зі світом. Але не забувайте, що будь-яка зміна має в підсумку принести відчутний результат.


via



 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад