10 фраз, які видають поганого керівника

30 вер. 2018

Втрата довіри, демотивація, тертя в колективі — все це наслідок безграмотного управління командою. І часто такі звичні прості фрази можуть завдати великої шкоди вашій репутації лідера і керівника.

“Це було нелегке рішення”

Абсолютно пусті за своєю суттю слова. Якщо підлеглі чують цю фразу знову й знову, то знають, що за нею часто приходить розчарування. Коли ви говорите так, люди чують: “Вибачте, я ні про що не шкодую”.

Так, повідомляти погані новини складно, але замість того, щоб використовувати кліше, розкажіть співробітнику про те, чому це рішення було нелегким. Якщо, скажімо, ви обрали іншу кандидатуру для підвищення, поясніть, чому саме ця людина гідна такої посади, які риси та якості змусили вас вибрати саме її.

“У команді немає “я”

Всім відомо, що командна робота має величезне значення, але люди теж важливі. Ця фраза є однією з тих, які ви ніколи не повинні говорити співробітникам, тому що вона знижує значимість унікального внеску кожного члена команди.


“Ми повинні робити більше з меншими витратами”

Незалежно від того, наскільки жорстким може бути бізнес, ті чи інші рішення ніколи не повинні впроваджуватись за рахунок ваших співробітників. Не треба ставити перед ними нереальні плани. Те, що кожен працівник чує, коли ви говорите “Ми повинні робити більше з меншими витратами”, — це “Вам доведеться працювати довше, а більше ми вам не заплатимо”.

“Якщо вам це не подобається, я знайду того, хто це зробить”

Погрожувати своїм підлеглим звільненням, щоб змусити їх робити те, що ви хочете, — неправильно. Звичайно, спочатку вони можуть робити те, що ви вимагаєте, але згодом вони чимдалі більше будуть демотивованими. І почнуть підшукувати нову роботу.

“Вам пощастило, що у вас є робота”

Якщо ви наймаєте співробітника, це залежить від його навичок і знань. І тому що вам дійсно потрібно, щоб він виконував конкретну задачу. Людина не повинна бути вдячною вам за прийом на роботу. До того ж ніхто не працює добре в середовищі, де відчувають себе зобов'язаними перед своїм роботодавцем.

“Я не хочу слухати ваші скарги”

Це ще одна фраза, яку ви ніколи не повинні говорити своїм підлеглим, адже вона показує, що ви рухаєтесь не в тому напрямі, зовсім не як лідер. Фактично ви повинні активно шукати зворотний зв'язок зі співробітниками у всіх його формах, навіть якщо він негативний, оскільки скарги працівників часто вказують на те, де процеси потребують поліпшення.

У разі, якщо у вас немає рішення проблеми, вислухайте всі коментарі: це може значно допомогти відновити моральний дух і підвищити лояльність персоналу.

“Я був тут у суботу вдень. А де був ти?"

Ви можете працювати сім днів на тиждень. Це ваше право. Але ваші працівники не зобов’язані цього робити. Такий “витончений” тиск, щоб люди працювали щодня з ранку до ночі — прямий шлях до “вигорання” співробітників.

Ви не отримаєте від них більшої продуктивності, змусивши працювати 24 години на добу і 7 днів на тиждень. А от завзяття до роботи, яке у них є, знищите. Ми всі потребуємо балансу між роботою та особистим життям.

“Ми завжди це робили так”

Незалежно від ситуації, це ще одна фраза, яку ви ніколи не повинні говорити підлеглим. Вона свідчить про те, що компанія не планує змінюватися ніколи. І дозволяє людям зрозуміти, що ви не відкриті для творчості. Подібні слова означають для співробітника, що він всього лише гвинтик у машині, а не унікальна, креативна особистість, яка може принести користь компанії та реалізувати свій потенціал.

Це небезпечно, коли лідер наказує співробітнику припинити думати. І якщо ви завжди так робили, це невірний шлях, який ніколи не призведе до ефективності. Немає нічого гіршого від застарілих політик, які продовжують існувати в організації тільки тому, що ніхто не намагався їх змінити.

“Я розгляну це”

Боси часто користуються такою фразою, щоб ухилитись від незручних розмов. І тим не менш, завдання лідера — жорсткі, відверті розмови з командою.

Якщо з якихось причин ви не розглядатимете пропозицію співробітника, скажіть йому, чому саме. Так ви продемонструєте свою повагу до людини.

Якщо ви дійсно плануєте вивчити пропозицію, оберіть інші слова, тому що багато співробітників сприймають фразу “Я розгляну це” як “Я не маю наміру розглядати те, що ви тільки-но сказали. А тепер виходьте з мого кабінету ".

“Вибачте, я нічого не можу з цим вдіяти”

Це ще одна фраза, яку ви ніколи не повинні говорити підлеглим, тому що, коли співробітники чують її, вважають такі слова прямою брехнею. Ви бос. Завжди є щось, що ви можете зробити для своїх працівників.

Навіть якщо у вас дійсно немає негайного вирішення, яке ви можете запропонувати для вирішення проблеми, що виникла, принаймні ви можете почути співробітника і обговорити ситуацію з ними, щоб людина відчувала себе почутою.

І тоді, якщо ви дійсно нічого не можете з цим вдіяти, поясніть співробітникові, чому саме. Він оцінить це і, скоріше за все, зрозуміє ситуацію.


Лідери, що будують професійні відносини зі своїми співробітниками, повинні чесно й ефективно спілкуватися з ними. Це починається з того, щоб прибрати зі свого лексикону безглузді кліше і бездушні зауваження. Вилучити вищезгадані фрази — це вагомий крок до зміцнення ваших лідерських якостей та стилю управління.






 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад