Now, for Tomorrow! Нова візуальна айдентика мережі Baker Tilly

4 груд. 2018

3 грудня ми презентували оновлену айдентику нашого бренду. Незабаром ви побачите новий вигляд на нашому веб-сайті, в соціальних мережах та у всіх наших матеріалах.

Ми віримо, що оновлений корпоративний стиль краще відповідає нашій місії, цінностям, тому, хто ми є і чого прагнемо, нашому ставленню до своїх співробітників, партнерів, клієнтів.


Сьогодні, заради майбутнього (Now, for Tomorrow) — це основа нового позиціювання нашої мережі, що показує гнучкість, здатність адаптуватися до змін та прагнення зростати.


Now, for Tomorrow відображає глобальний розвиток мережі Baker Tilly: бренд, який протистоїть конкуренції; бренд, який демонструє індивідуальність кожної компанії-члена; бренд, що демонструє свою силу та можливості; бренд, що витримує випробування часом.


Коротко про Baker Tilly

Baker Tilly — одна з десяти найбільших бухгалтерських та консалтингових мереж світу, що представлена 125 незалежними компаніями у 147 країнах світу.




Більше деталей на нашій сторінці в Facebook за посиланням.



 


Пов'язані новини



Подпишитесь на наши публикации
И еженедельно получайте идеи для развития Вашего бизнеса


« назад