

Відмінність успішного бізнесу від неуспішного в тому, що він вміє знаходити можливості для розвитку навіть у найскладнішій ситуації, вміє адаптуватися, розвиватися, не боїться змін. Те, що сьогодні становить проблему, завтра стане можливістю, якщо знайти рішення.
Криза — це обмеження зовнішнього ресурсу.
Криза — це обмеження зовнішнього ресурсу.
У кризу компанії складно розвиватися, знаходити нові ринки збуту, джерела фінансування. Але крім зовнішнього ресурсу є ще й внутрішній: раніше приховані резерви компанії. І якщо рух назовні обмежений, то ніщо не обмежує рух усередину. Завадити може тільки зашкарубле мислення і задерев’яніла увага.
Кризовий період — це час самоаналізу, пошуку резервів, ідей та можливостей, про які ви раніше не здогадувались.
Кризовий період — це час самоаналізу, пошуку резервів, ідей та можливостей, про які ви раніше не здогадувались.
Адже коли бізнес працює, як злагоджений механізм, ніхто не шукає можливостей для самовдосконалення. Навіщо, якщо все і так добре? Клієнти є, гроші — також. Але настає момент, коли доводиться змінюватися — старі підходи більше не працюють.
Де ж шукати можливості?
Де ж шукати можливості?
Найкраще це пояснив Стів Джобс: “Connect the dots”. Поєднуючи незначні розрізнені події в минулому — успіхи, хоча частіше невдачі — можна знаходити точки опори і вибудовувати місток у майбутнє.
Ми, аудитори і консультанти, бачимо в мінливому економічному просторі багато можливостей: додана вартість, стійкий розвиток, новітні технології. У цьому звіті ми розповідаємо про наших клієнтів і про те, як у проблемах вони знайшли можливості, створили точки зростання і забезпечили стійкий розвиток бізнесу. Нинішня криза змушує компанії адаптуватися, бути гнучкішими і виробляти стійку бізнес-модель. Ті, хто пристосується і зуміє з’єднати точки сьогодні, будуть домінувати завтра.
Більше інформації про те, як ми допомагали нашим клієнтам “з’єднувати точки”, читайте у нашому річному звіті за 2015 рік.
Ми, аудитори і консультанти, бачимо в мінливому економічному просторі багато можливостей: додана вартість, стійкий розвиток, новітні технології. У цьому звіті ми розповідаємо про наших клієнтів і про те, як у проблемах вони знайшли можливості, створили точки зростання і забезпечили стійкий розвиток бізнесу. Нинішня криза змушує компанії адаптуватися, бути гнучкішими і виробляти стійку бізнес-модель. Ті, хто пристосується і зуміє з’єднати точки сьогодні, будуть домінувати завтра.
Більше інформації про те, як ми допомагали нашим клієнтам “з’єднувати точки”, читайте у нашому річному звіті за 2015 рік.