Our website is being upgraded and some sections may still be incomplete.
Slajd1 1

Ваші перші 90 днів в ролі CFO

Aug 19, 2022
Ключовий інсайт – закінчились часи, коли CFO займався лише цифрами та надавав іншим керівникам інформацію для прийняття стратегічних рішень. Сьогоднішній CFO є стратегом та тим, хто створює цінність (value creator) з широкими повноваженнями та постійною відповідальністю за забезпечення високих показників. Враховуючи масштаб ролі, порядок денний для нового CFO має визначатись стратегічними пріоритетами і фінансовими показниками компанії. Перш за все новому CFO критично важливо оцінити 3 напрямки фінансової системи:
  • Звіт про рух грошових коштів (Cash Flow). Переконатись в відсутності проблем з ліквідністю, які потрібно негайно вирішувати;
  • Практика ведення бухгалтерського обліку. Переконатись в відсутності питань з дотриманням нормативного регулювання або облікових практик, що потребують негайної уваги;
  • Контролінг. Проаналізувати практику проходження аудиту, внутрішнього контролю і кібербезпеки, щоб виявити поточні проблеми.
Також важливо зустрітись з ключовими стейкхолдерами:
  • Протягом перших 2х тижнів варто організувати зустрічі один на один зі своїми безпосередніми підлеглими;
  • Протягом перших 4х тижнів – з колегами та ключовими зовнішніми стейкхолдерами (такими як акціонери, інвестори, ключовим партнером аудиторської фірми).
Ціль заключається в тому, щоб визначити і зрозуміти найбільш критичні проблеми кожного стейкхолдера, а також те, що вони хочуть чи не хочуть змінити в компанії. Крім того, новому CFO корисно мати зовнішнього ментора, який допоможе ввійти в роль. Бажано ментор з досвідом роботи в галузі. Ефективний 90-денний план починається зі знайомства з фінансовою системою і формуванням концепції/бачення щодо покращення та завершується розробкою дорожньої мапи для реалізації концепції/бачення. Основні завдання нового CFO:
  • Оцінити поточну ефективність фінансової системи компанії;
  • Визначити пріоритети для досягнення загальної стратегії;
  • Сформувати основу для взаємодії з ТОП менеджментом та Радою директорів (при наявності);
  • Підготувати обґрунтування для презентації перед акціонерами;
  • Розробити дорожню мапу для реалізації концепції/бачення.
Перші 90 днів дають унікальну можливість отримати знання і сформувати концепції або бачення майбутнього. CFO має нагоду використати цю концепцію або бачення як основу для реалізації пріоритетних завдань протягом першого року роботи.
Speak to our team of specialists
Connected globally, supporting locally.
Contact us