
Спеціалісти Baker Tilly провели семінар для представників ділових медіа
9 квіт. 2014 р.
Сьогодні в конференц-залі нашої компанії пройшов спеціалізований семінар для журналістів і редакторів ділових видань. Метою зустрічі з представниками українських ЗМІ було підвищення рівня експертизи журналістів, яким доводиться в процесі роботи вивчати фінансові звітності великих компаній.
Ведучий семінару Руслан Ісмайлов, директор освітнього центру Baker Tilly, розповів присутнім журналістам і редакторам про те, як правильно інтерпретувати цифри, які вони бачать у фінзвітності, як зрозуміти, наскільки дійсно успішною була компанія в минулому році, які рядки звітності свідчать про реальний стан компанії. На семінарі також обговорювалося питання правильного підходу до написання прес-релізів: що дійсно хоче знати читач таких матеріалів, які цифри допоможуть йому зрозуміти, як йдуть справи у компанії, а які абсолютно ні про що йому не говорять. Співведучий семінару Андрій Рєпа, податковий менеджер Baker Tilly, також розповів представникам ЗМІ про офшори і методи боротьби з ними, які сьогодні застосовуються у світі.
На семінарі були присутні представники Комп & ньон , Latifundist Media , «Капітал» , « Економічна правда» , «Дзеркало тижня» , «Коммерсант » , Простобанк Консалтинг , Newsplot.org , «Генеральний директор » та ін.
На наступному семінарі, який за кілька тижнів знову проведе Baker Tilly, наші фахівці обговорять з представниками українських медіа тему банків, фінансів, а також розкажуть про те, як виявляти і писати про корупційні схеми.