Наш вебсайт оновлюється, і деякі розділи можуть бути ще не завершеними. Перепрошуємо за можливі незручності.
2566

Що потрібно зробити бізнесу для залучення інвестицій від мілленіалів

21 серп. 2017 р.

Сьогодні мілленіали вже диктують бізнесу свої умови – на їхні смаки орієнтуються виробники, оскільки саме вони зараз стали головними споживачами. Однак невдовзі їхній вплив стане прямим, а не опосередкованим, адже вони перейдуть із статусу споживачів у розряд інвесторів. Тому якщо ви не хочете залишитися без фінансування, вам необхідно вже зараз починати враховувати смаки мілленіалів.


міленіали

Хто ці люди і чого вони хочуть

Мілленіали (або "покоління Y") – це люди віком від 19-ти до 35-ти років. Не плутайте їх із "поколінням Z" – тими, хто молодше 19-ти років. Разом вони – одне з найбільших поколінь за чисельністю. Сьогодні 50% населення у світі молодше 30 років. З кожним роком їхній вік та статки зростають. Скоро саме вони стануть вашими інвесторами.


Вони вкладатимуть свої накопичення в проекти, які відповідають їхнім цінностям: піклуванню про навколишнє середовище та стурбованості змінами клімату. Це означає, що при інвестуванні мілленіали надаватимуть перевагу «чистій» енергетиці та екобезпечним проектам, що враховують довгострокові перспективи.


Як привернути інвестиції від мілленіалів

В останні роки поведінка мілленіалів вивчалася у багатьох дослідженнях. І не дарма – цінності саме цього покоління поступово стають новими суспільними нормами. Відповідно, бізнесу для виживання і росту також треба пристосовуватися до них.


Нижче ми приводимо список норм, яким у майбутньому має відповідати бізнес, якщо він хоче привернути увагу мілленіалів.  

Розрахунок на довготривалу перспективу


Мілленіали - найбільш свідоме покоління з точки зору турботи про майбутнє. Вони готові платити більше за продукти та послуги, дружні до навколишнього середовища та за ті, що піклуються про майбутнє людства. В інвестуванні увага мілленіаллів зосереджена на компаніях, які відповідають екологічним, соціальним та управлінським стандартам.


Чиста енергія


Мілленіали турбуються про майбутнє навколишнього середовища і відчувають відповідальність за це. З цього погляду, викиди вуглекислого газу є ключовою проблемою. Саме тому мілленіали підтримують чисті технології, наприклад, відновлювану енергію, електричні транспортні засоби та розумні будівлі – словом, усе розраховане на енергоефективність.


Інвестиції у зміни


Мілленіали готові підтримувати підприємства, які генерують позитивні соціальні та/або екологічні зміни.  Незалежно від того, буде це підтримка благодійності чи власні проекти.

Безпосередній досвід


Мілленіали виховані в епоху технічних досягненнь. Вони мають миттєвий доступ до інформації та завжди онлайн. Це дає їм можливість змінювати та впливати на світ. Тому фокус їхніх інвестицій — технологічні компанії.


Розваги, здоров'я та дозвілля за розумну ціну


Мілленіали чутливі до цін, оскільки більшість випускників закінчили ВНЗ в момент фінансової кризи. Їм подобається витрачати свої гроші на речі та події, які об’єднують їх з друзями. Крім того, мілленіали прискіпливо ставляться до свого здоров’я – фізичні вправи та слідкування за самопочуттям займають в їхньому житті особливе місце.     


Житло мілленіалів


Мілленіали потребують інших помешкань. Найкраще їхні потреби та цінності відображають студії у смарт-квартирах – індивідуальне невелике житло, продумане до дрібниць.


Таким чином, щоб ваш бізнес продовжував розвиватися в епоху правління мілленіалів, він має піклуватися про людей, Землю та їхнє майбутнє. Тоді він не просто приверне їх увагу, а й гроші. В іншому випадку ваша компанія ризикує збанкрутіти.


Зростайте впевнено разом із нами
Глобальні можливості. Локальна підтримка
Зв'яжіться з нами